špatný střih

Někdy dobrá práce podle mínění střihače klienta šokuje… protože chtěl něco úplně jiného, ​​má v hlavě úplně jiný obrázek. Výsledkem je, že klient je naštvaný, že to není podle jeho představ a odchází ve špatné náladě, a muže potom i napsat “hezkou recenzi”; střihač je naštvaný ještě více, že ​​neudělal to, co se očekávalo.

Jak se takovým situacím vyhnout?

V tomto případě můžeme dát několik doporučení.

  1. Jdete-li do salonu poprvé, vezměte tam svého psa sami, nežádejte o to přátele nebo rodinu. Předávají vaše přání střihačovi ve zkreslené podobě, přesně tak, jak to pochopili oni.
  2. Prodiskutujte podrobně, jak má vypadat tlama, jaká je délka těla a tlapek a uveďte co nejvíce specifik. Například délka by neměla být vyšší než dlaň, jeden a půl centimetru atd.
  3. Ideální by bylo ukázat fotku povedeného účesu nebo ukázku z internetu, nebo najít něco podobné na webů salonu.
  4. Nestyďte se okamžitě říct, že něco není v pořádku, vždy můžete něco opravit, zvláště pokud je délka delší, než je žádoucí. Jak se říká, dlouhé není krátké, to není chyba, ne katastrofa, to se dá napravit.
  5. Nedoporučujeme pejska umývat před úpravou doma. Nikdy to nebude profesionální a kvalitní a vzhled střihu tím výrazně utrpí.

Tyto jednoduché kroky pomohou minimalizovat nedorozumění při stříhání. Všichni psi kadeřníci mají svůj styl a dva různí lidé nikdy nedají stejný účes. To není omluva, to je dané, ať se nám to líbí nebo ne.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *